SON DAKİKA
Hava Durumu

Edremit Belediyesi’nde aşure hayırları başladı

Edremit Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirilen aşure hayırları başladı. İlk aşure ikramı Altınkum ve Zeytinli Mahalleleri’nde gerçekleştirildi. Edremit Belediyesi tarafından birlik, beraberlik ve paylaşma kült

Haber Giriş Tarihi: 08.07.2025 15:51
Haber Güncellenme Tarihi: 08.07.2025 15:51
Kaynak: Haber Merkezi
ozyurthaber.com
Edremit Belediyesi’nde aşure hayırları başladı
Edremit Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirilen aşure hayırları başladı. İlk aşure ikramı Altınkum ve Zeytinli Mahalleleri’nde gerçekleştirildi. Edremit Belediyesi tarafından birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün simgesi olan Aşure Günü kapsamında düzenlenen aşure hayırları başladı. Altınkum ve Zeytinli Mahallesi’nde başlayan hayırda Belediye Başkanı Mehmet Ertaş’ta vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Muharrem ayında tutulan yas ve matem oruçlarının kabul olmasını dileyen Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, “Birlik, beraberlik ve kardeşliğin pekiştiği Aşure Günü’nde yaptığımız hayrı Allah kabul etsin. Katılan tüm vatandaşlarımızla aşuremizi paylaştık, afiyet olsun” dedi. Aşure ikramına Belediye Başkanı Mehmet Ertaş’ın yanı sıra, Belediye Başkan Yardımcıları Cavit Cebeci, Coşkun Taşkın, Metin Tunçer, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Aşure hayırları, 9 Temmuz Çarşamba Edremit merkez ve Kadıköy, 10 Temmuz Perşembe Güre, 11 Temmuz Cuma Altınoluk ve Akçay Mahallelerinde devam edecek.      
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.