Balıkesir'de Millî Eğitim Akademisi tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" tamamlandı. İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal, programa katkı sunan eğitmen ve komisyon üyelerine teşekkür belgelerini takdim etti.
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 09:13
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 09:15
Kaynak:
HABER MERKEZİ
Balıkesir'de, Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından Öğretmenlik Mesleği Kanunu kapsamında hayata geçirilen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.
Geleceğin eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesini hedefleyen programda görev alan eğitmenler ve komisyon üyeleri için teşekkür belgesi takdim töreni düzenlendi. Programın yürütülmesine katkı sağlayan eğitmenler ile komisyon üyelerine, Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı imzalı teşekkür belgeleri, Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal tarafından verildi.
Törende konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal, eğitim kurumlarının yönetim kalitesini yükseltmeyi amaçlayan programın önemine dikkat çekerek, "Eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı hedefleyen bu önemli programda bilgi ve tecrübelerini idarecilerimize aktaran tüm komisyon üyelerine ve eğitmenlere eğitim camiası adına şükranlarımı sunuyorum." ifadelerini kullandı.
Eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimine katkı sunan programın, nitelikli okul yönetimi anlayışının güçlendirilmesine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN YETİŞMESİNE KATKI SUNANLARA TEŞEKKÜR
Balıkesir'de Millî Eğitim Akademisi tarafından düzenlenen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" tamamlandı. İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal, programa katkı sunan eğitmen ve komisyon üyelerine teşekkür belgelerini takdim etti.
Balıkesir'de, Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından Öğretmenlik Mesleği Kanunu kapsamında hayata geçirilen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı.
Geleceğin eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesini hedefleyen programda görev alan eğitmenler ve komisyon üyeleri için teşekkür belgesi takdim töreni düzenlendi. Programın yürütülmesine katkı sağlayan eğitmenler ile komisyon üyelerine, Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı imzalı teşekkür belgeleri, Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal tarafından verildi.
Törende konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal, eğitim kurumlarının yönetim kalitesini yükseltmeyi amaçlayan programın önemine dikkat çekerek, "Eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı hedefleyen bu önemli programda bilgi ve tecrübelerini idarecilerimize aktaran tüm komisyon üyelerine ve eğitmenlere eğitim camiası adına şükranlarımı sunuyorum." ifadelerini kullandı.
Eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimine katkı sunan programın, nitelikli okul yönetimi anlayışının güçlendirilmesine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler