15 yaşındaki çocuk, Tapu Müdürlüğü'nde dünyaya getirdiği bebeği klozete attı
15 yaşındaki çocuk, Tapu Müdürlüğü'nde dünyaya getirdiği bebeği klozete attı
Balıkesir'de 15 yaşındaki bir kız çocuğu, Tapu Müdürlüğü tuvaletinde doğurduğu bebeği klozete attı. Olayı fark eden bir kişi durumu yetkililere bildirdi. Güvenlik kameralarından tespit edilen kız çocuğu, babası ve babaannesi gözaltına alındı. Kloze
Haber Giriş Tarihi: 14.01.2025 14:23
Haber Güncellenme Tarihi: 14.01.2025 14:23
Kaynak:
Haber Merkezi
ozyurthaber.com
Balıkesir'de 15 yaşındaki bir kız çocuğu, Tapu Müdürlüğü tuvaletinde doğurduğu bebeği klozete attı. Olayı fark eden bir kişi durumu yetkililere bildirdi. Güvenlik kameralarından tespit edilen kız çocuğu, babası ve babaannesi gözaltına alındı. Klozetten çıkarılan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Balıkesir'de 15 yaşındaki kız çocuğu, Tapu Müdürlüğü'nde tuvalette dünyaya getirdiği erkek bebeği klozete attı. Polis, I.A., babası A.A. ve babaannesi S.B.'yi gözaltına aldı.
KORKUNÇ GÜVENLİK KAMERALARINDAN TESPİT EDİLDİ
Olay, sabah saatlerinde Altıeylül ilçesinde meydana geldi. Tapu Müdürlüğü'ne gelen I.A., tuvalette dünyaya getirdiği erkek bebeği klozete attı. Bebeği fark eden bir kişi, durumu müdürlükteki temizlik görevlilerine bildirdi. Temizlik görevlileri de bebeği klozetten çıkarıp polise haber verdi. İhbarla gelen polis ekipleri, güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye aldı.
15 YAŞINDAKİ ÇOCUK, BABASI VE BABAANNESİ GÖZALTINDA
Görüntülerden I.A., beraberindekiler ve geldikleri araç tespit edildi. Polis, bebeğini doğurup klozete attığı belirlenen I.A. ile babası A.A. ve babaannesi S.B.'yi gözaltına aldı. Görüntülerde; şüphelilerin Tapu Müdürlüğü'ne geldiklerinde yanlarında bebek olmadığı görüldü.
BEBEĞİN DURUMU İYİ
Gözaltına alınan 3 kişinin Asayiş Şube Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin sürdüğü bildirildi. Öte yandan klozetten çıkarılarak Atatürk Şehir Hastanesi Yenidoğan Ünitesi'nde tedaviye alınan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
15 yaşındaki çocuk, Tapu Müdürlüğü'nde dünyaya getirdiği bebeği klozete attı
Balıkesir'de 15 yaşındaki bir kız çocuğu, Tapu Müdürlüğü tuvaletinde doğurduğu bebeği klozete attı. Olayı fark eden bir kişi durumu yetkililere bildirdi. Güvenlik kameralarından tespit edilen kız çocuğu, babası ve babaannesi gözaltına alındı. Kloze
Balıkesir'de 15 yaşındaki bir kız çocuğu, Tapu Müdürlüğü tuvaletinde doğurduğu bebeği klozete attı. Olayı fark eden bir kişi durumu yetkililere bildirdi. Güvenlik kameralarından tespit edilen kız çocuğu, babası ve babaannesi gözaltına alındı. Klozetten çıkarılan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
KORKUNÇ GÜVENLİK KAMERALARINDAN TESPİT EDİLDİ
Olay, sabah saatlerinde Altıeylül ilçesinde meydana geldi. Tapu Müdürlüğü'ne gelen I.A., tuvalette dünyaya getirdiği erkek bebeği klozete attı. Bebeği fark eden bir kişi, durumu müdürlükteki temizlik görevlilerine bildirdi. Temizlik görevlileri de bebeği klozetten çıkarıp polise haber verdi. İhbarla gelen polis ekipleri, güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye aldı.15 YAŞINDAKİ ÇOCUK, BABASI VE BABAANNESİ GÖZALTINDA
Görüntülerden I.A., beraberindekiler ve geldikleri araç tespit edildi. Polis, bebeğini doğurup klozete attığı belirlenen I.A. ile babası A.A. ve babaannesi S.B.'yi gözaltına aldı. Görüntülerde; şüphelilerin Tapu Müdürlüğü'ne geldiklerinde yanlarında bebek olmadığı görüldü.BEBEĞİN DURUMU İYİ
Gözaltına alınan 3 kişinin Asayiş Şube Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin sürdüğü bildirildi. Öte yandan klozetten çıkarılarak Atatürk Şehir Hastanesi Yenidoğan Ünitesi'nde tedaviye alınan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.En Çok Okunan Haberler