
Edremit’te düzenlenen Özel Olimpiyatlar Türkiye Oyunları’nda mücadele eden Ayvalık Belediyesi Özel Çocuklar Eğitim Evi öğrencileri, elde ettikleri başarılarla ilçeye gurur yaşattı.
11 SPORCU AYVALIK’I TEMSİL ETTİ
Ayvalık Belediyesi Özel Çocuklar Eğitim Evi bünyesinden 11 özel sporcu, organizasyonda Ayvalık’ı temsil etti. Sporcular, farklı branşlarda gösterdikleri performansla hem izleyicilerden hem de organizasyon yetkililerinden takdir topladı.
BASKETBOL, ATLETİZM VE MASA TENİSİNDE MÜCADELE ETTİLER
Oyunlarda 6 öğrenci basketbol, 4 öğrenci atletizm ve 1 öğrenci masa tenisi branşında yarıştı. Sporcuların azmi, mücadele ruhu ve sportmen tavırları organizasyon boyunca dikkat çekti.
ERGİN: “HER BİRİ BİZİM İÇİN ŞAMPİYON”
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, özel sporcuların ortaya koyduğu performansın gurur verici olduğunu belirterek, “Öğrencilerimizin sahada sergiledikleri azim, mücadele ve performans büyük takdir topladı. Cesaretleri ve yaşam enerjileri hepimize ilham veriyor. Bu başarıda emeği bulunan öğretmenlerimizi kutluyorum. Her bir öğrencimiz bizim için birer şampiyon” dedi. Başkan Ergin, Ayvalık Belediyesi olarak özel bireylerin eğitimden spora her alanda yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.