
Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Öğretmen Akademileri kapsamında yürütülen Müzik Akademisi, 2026 yılı eğitim dönemini düzenlenen kapanış programıyla tamamladı.
“Toplu İfade: Çal & Söyle Atölyesi” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte öğretmenler, yıl boyunca edindikleri müzikal deneyimleri sahneye taşıyarak izleyicilere keyifli anlar yaşattı.
ÖĞRETMENLERDEN MÜZİK DOLU PERFORMANS
Programda, Müzik Akademisi bünyesinde gerçekleştirilen atölye çalışmalarının çıktıları sergilendi. Eğitmenler Evrim Tan, Taylan Sezer ve Anıl Yıldırım’ın sahne performanslarına öğretmenler de enstrümanları ve sesleriyle eşlik etti.
Birlik ve dayanışma ruhunun ön plana çıktığı gecede katılımcılar, yoğun geçen eğitim öğretim yılının yorgunluğunu müzikle atma fırsatı buldu.
SANAT VE MESLEKİ GELİŞİM BİR ARADA
Müzik Akademisi’nde gerçekleştirilen çalışmaların öğretmenlerin sanatsal yönlerini geliştirmesinin yanı sıra kurumlar arası dayanışmayı da güçlendirdiği belirtildi. Katılımcılar, sanatın eğitici ve birleştirici gücünün mesleki motivasyonlarına önemli katkı sunduğunu ifade etti.
BELGELER TAKDİM EDİLDİ
Program sonunda eğitmenler Evrim Tan, Taylan Sezer ve Anıl Yıldırım’a katkılarından dolayı teşekkür belgeleri verildi. Akademi programını başarıyla tamamlayan öğretmenlere ise katılım belgeleri takdim edildi. Yeni dönemde daha kapsamlı projelerle devam etmesi planlanan Müzik Akademisi’nin kapanış programı, eğitim camiasında sanatın birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koydu.